Velikost textu: normální | zvìt¹it | zmen¹itInternetový magazín nejen pro seniory  

Navigace

Svátek
Dnes slaví svátek Svátek práce,
zítra Zikmund.

Mù¾ete jim poslat elektronickou pohlednici.

Klub
U¾ivatel: nepøihlá¹en

Více informací o klubu a èlenství v nìm se mù¾ete dozvìdìt na stránkách na¹eho klubu.

Anketa
Náv¹tìvníci stránek - vìk náv¹tìvníkù. Dìkujeme za hlasování!
 
 
 
 

Statistika



Podporují nás
OSTRAVA!!!


MOAP


Nadace OKD


SENSEN


SeniorTip.cz,
ISSN 1801-9900
Vydává: Spoleènost senior o.s.

Createt by NETtip 2006
Webhosting SvetHostingu.cz

Zobrazení diskuse
Èo, alebo kto je Boh?
Datum:
20.08.2020  19:42
Od:
oto (anonymní u¾ivatel)
Název:
Re: Èo, alebo kto je Boh?
 
Jak emancipace poni¾uje ¾enské pokolení?

®ena není jen vzhledem, ale také podstatou svého vnitøního nastavení úplné jiná, ne¾ mu¾. Je jemnìj¹í a citlivìj¹í. A právì v tom je její síla a velikost, proto¾e prostøednictvím své jemnosti a citlivosti je schopna vnímat realitu mnohem jemnìj¹ího charakteru, ne¾ doká¾e mu¾.

A proto je také schopna mnohem intenzivnìji vnímat i nejzásadnìj¹í sílu, která proudí univerzem. Sílu Pánì, která celé univerzum udr¾uje, ¾iví a pohání. A i kdy¾ je proudìní této síly lidem neviditelné, ve svém v¹e pronikajícím pùsobení není síly zásadnìj¹í a podstatnìj¹í.

No a nejdùle¾itìj¹ím posláním ¾en je vejít do kontaktu s touto silou. Kvùli tomu obdr¾ely od Stvoøitele svou jemnost a citlivost. A pak, po dosa¾ení kontaktu, mají pøesnì tak, jako síla Pánì, nenápadnì a neviditelnì pùsobit na v¹e kolem sebe a povzná¹et to nahoru.

Nebo jinak vyjádøeno, hlavním posláním ¾eny je spojování se Svìtlem. A pak, kdy¾ sama stojí v síle Svìtla, má v¹e kolem sebe k Svìtlu povzná¹et. Ve stejné skrytosti, neviditelnosti a nenápadnosti, jako to dìlá Svìtlá síla samotná. Toto je hlavním posláním ¾eny! To je její urèení! Kvùli tomu byla obdarována! Pro to má v¹echny pøedpoklady! V¹e ostatní v jejím ¾ivotì má být a¾ druhoøadé!

O ¾enském pokolení se zvykne øíkat, ¾e je slabé. Pravdou v¹ak je, ¾e aèkoliv jsou mu¾i silnìj¹í fyzicky, ¾eny jsou silnìj¹í du¹evnì! A to právì tím, ¾e pøes jemnost svého cítìní jsou schopny získat kontakt se skrytou, neviditelnou a nenápadnou, ale s nejvy¹¹í a nejpronikavìji pùsobící silou, jaká ve stvoøení vùbec existuje. Toto spojení dìlá ¾enu velkou a silnou. Dìlá ji du¹evnì mnohem silnìj¹í, ne¾ je mu¾. A to jí dává právo usmìròovat v¹e stávající smìrem ke Svìtlu. Dává jí to právo vést mu¾e, rodinu a celou civilizaci.

Minulé generace tyto skuteènosti tu¹ily a vyjádøily je napøíklad ve známém úsloví: "Mu¾ je hlavou rodiny, ale ¾ena je krkem, který hlavou otáèí". Jde opravdu o výsti¾né vyjádøení, proto¾e mu¾ský princip pøedstavuje to vnìj¹í a viditelné, v podobì hlavy, av¹ak ¾enský princip pøedstavuje to skryté a nenápadné, co hlavou otáèí a smìøuje ji tam, kam tøeba. Stejnì nenápadnì, jako pùsobí v univerzu Bo¾í síla, má tedy pùsobit také ¾ena. Nenápadnì má smìøovat v¹echno tam, kde je tøeba. Èili ke Svìtlu a k Stvoøiteli.

Správné pochopení emancipace spoèívá v uznání ¾enského a mu¾ského principu jako rovnocenných. Spoèívá v uznání absolutní rovnosti mezi mu¾ským, vnìj¹ím, viditelným, fyzickým a materiálním pùsobením, a mezi ¾enským, nenápadným, jemným a pomáhajícím pùsobením, smìøujícím v¹e ke Svìtlu, k Dobru, k Harmonii a k Stvoøiteli.

Správnì pochopená emancipace má spoèívat v pochopení, ¾e ¾ena, která je silnìj¹í du¹evnì, má vést du¹evnì, a mu¾, který je silnìj¹í tìlesnì, má vést fyzicky, materiálnì a viditelnì. Tímto zpùsobem se mají mu¾i a ¾eny vzájemnì doplòovat a vytváøet harmonii. Nikdo nemá být nadøazený a nikdo podøízený, proto¾e ka¾dý má svùj vlastní okruh pùsobení. Emancipace má tedy po správnosti znamenat uznání tìchto dvou druhù pùsobení, jako zcela rovnocenných.

®el, v¹e bylo ale zkrouceno a pokøiveno, proto¾e ¾ena nedokázala ocenit velikost svého daru, který se jí zdál pro svou jemnost, nenápadnost a neviditelnost nedostateèným. ®ena po¹lapala po svém poslání být spojovacím èlánkem Svìtla a v¹e nenápadnì usmìròovat ke Svìtlu. Namísto toho zaèala stále více sahat po viditelném, aktivním, vnìj¹ím a fyzickém druhu pùsobení. Stále více vzrùstající materialismus toti¾ zaèal pova¾ovat pouze takovýto druh pùsobení za jediný správný a spoleèensky potøebný. V tomto smyslu bylo potom pøekrouceno také chápání emancipace. Emancipace v souèasnosti znamená, ¾e ¾ena má mít právo být ve v¹em takovou, jako je mu¾. ®e jí mají být dostupné v¹echny druhy aktivních mu¾ských èinností a povolání, a ¾e má pracovat a vydìlávat stejnì, jako mu¾.

To skuteèné, pravé, ¾enské a jemné v¹ak bylo takovýmto pokøiveným vnímáním emancipace po¹lapáno a diskriminováno. A tak se ideálem moderní emancipované ¾eny stala mu¾atka, neboli ¾enská bytost, ve v¹em se co nejvíce podobající mu¾i. Toto v¹ak není emancipace, ale naopak, její výsmìch! Je to negace pravého vnitøního zalo¾ení ¾eny a jejího pravého pùsobení. Souèasné chápání emancipace je proto cosi, co ve svém omylu nemù¾e pøinést nic dobrého.

®ena má být ¾enou a mu¾ mu¾em! ®ena se má realizovat v typických ¾enských povoláních a mu¾ zase v typicky mu¾ských povoláních, proto¾e ka¾dý z nich má k tomu své vlastní vnitøní pøedpoklady a schopnosti.

Materialismus v¹ak bez absolutního porozumìní tuto pøirozenost zcela pøehlí¾í a vytváøí nìco absurdního a nepøirozeného. Nìco, co katastrofálním zpùsobem deformuje vnitøní podstatu ¾en, které se sna¾í být moderním zpùsobem emancipované. Tímto zpùsobem toti¾ ztrácejí vnitøní oporu samé v sobì a neplní si své pravé ¾enské poslání. ®eny hrubnou a ¹lapou po jemnosti svých citù a své osobnosti. Tím se stále více ztrácí jejich schopnost spojování se silou Svìtla, a ná¹ svìt se stává stále více materialistickým. Hrubé, materialistické a ateistické ¾eny rodí a vychovávají materialistické a ateistické dìti, a kvùli tomuto ¾enskému selhání se na¹e civilizace stává stále více dutou a prázdnou. Stává se molochem na hlinìných nohách, kterému chybí pravá vnitøní hodnotová opora.

V¹e, co v souèasnosti vytváøíme, je proto jen povrchové a vnìj¹kové. Je to mrtvé, proto¾e je to bez ducha! Je to ubohé, neplnohodnotné, a proto odsouzeno k zániku! K zániku, který na na¹í planetì postihl ji¾ mnohé národy a civilizace. K zániku, který je prorokován také na¹emu modernímu svìtu. A to v¹echno proto, ¾e v na¹em univerzu nelze dlouhodobì pøe¾ít bez spojení s jemnou, neviditelnou, ale v¹e pronikající a v¹e pøi ¾ivotì udr¾ující silou Nejvy¹¹ího. To, co toto spojení má, pøe¾ije a bude prosperovat. To v¹ak, co toto spojení nemá, bude vystavováno neustálým krizovým situacím, a nakonec dospìje k zániku. Takto jednodu¹e to funguje.

No a nejposvátnìj¹ím posláním ¾enského rodu je zabezpeèovat toto ¾ivotodárné spojení. Posláním ¾enského rodu je spojovat se s jemným proudìním síly Bo¾í ve stvoøení, a v podpoøe této nejvzne¹enìj¹í síly vést v¹e stávající ke Svìtlu, k Vý¹inám, k Dobru a ke Stvoøiteli.

Toto doká¾e jedinì ¾ena! Ani¾ by musela øeènit, kázat, nebo nìjak jinak viditelnì pùsobit. Doká¾e to pouze svým tichým a nenápadným osobním vlivem, pokud je spojena se Svìtlem. Právì takovéto ¾eny potøebuje ná¹ svìt jako sùl! Naopak, souèasné moderní a emancipované ¾eny jsou jeho ne¹tìstím, proto¾e ho odøezávají od Svìtla, a tím ho smìøují do záhuby.

ooOoo

Jedinì nefal¹ované, nejèist¹í ¾enství mù¾e probudit a vést mu¾e k velkým skutkùm! Nic jiného.

ABD-RU-SHIN

https://wahrheit7.blogspot.com ve spolupráci s M.©.
Re¾im zobrazení: v¹e / strom
Zpìt na seznam diskusí

Reakce k této diskusi
Èo, alebo kto je Boh? 22.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí22.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? 23.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Òouma25.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Huml25.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Tuff26.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí29.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto20.12.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Sleko¹22.12.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto14.01.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto04.02.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto07.03.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? Gabriela07.03.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto28.03.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto22.04.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto16.05.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto13.06.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto09.07.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto12.08.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? Gabriela12.08.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto29.08.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto26.09.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto24.10.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto14.11.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto13.12.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto09.01.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto30.01.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto24.03.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto17.04.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto12.05.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto06.06.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto01.07.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto21.07.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto18.10.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto09.11.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto13.12.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí12.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí12.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí12.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí13.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? Vo¹ouch14.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí15.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto21.09.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto16.08.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto16.11.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto14.12.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto11.01.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto01.02.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto22.02.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto19.03.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto12.04.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto10.05.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto21.06.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto31.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto07.03.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto05.11.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto26.01.2021
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto03.06.2021
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto02.08.2021
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto04.11.2021
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto31.01.2022
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto08.07.2022
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto25.11.2022
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto24.09.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto20.08.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto21.05.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto29.03.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto26.04.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto07.06.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto02.08.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto05.09.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto02.01.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto20.02.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto03.04.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto01.05.2023
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto12.10.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto15.08.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto04.06.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto04.09.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto01.10.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto30.10.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto27.11.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto25.12.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto21.01.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto18.02.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto11.05.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto16.04.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto19.03.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto11.09.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto02.10.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto28.10.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto20.11.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto15.12.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto09.01.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto29.01.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto23.02.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto11.03.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto07.04.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto12.01.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto09.02.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto06.03.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto30.03.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto20.04.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto22.06.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto13.07.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto17.08.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto15.12.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí04.12.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto24.11.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto13.05.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? Alfons14.05.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto10.06.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto30.06.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto28.07.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto25.08.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto22.09.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto24.10.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto15.09.2017