Velikost textu: normální | zvìt¹it | zmen¹itInternetový magazín nejen pro seniory  

Navigace

Svátek
Dnes slaví svátek Svátek práce,
zítra Zikmund.

Mù¾ete jim poslat elektronickou pohlednici.

Klub
U¾ivatel: nepøihlá¹en

Více informací o klubu a èlenství v nìm se mù¾ete dozvìdìt na stránkách na¹eho klubu.

Anketa
Náv¹tìvníci stránek - vìk náv¹tìvníkù. Dìkujeme za hlasování!
 
 
 
 

Statistika



Podporují nás
OSTRAVA!!!


MOAP


Nadace OKD


SENSEN


SeniorTip.cz,
ISSN 1801-9900
Vydává: Spoleènost senior o.s.

Createt by NETtip 2006
Webhosting SvetHostingu.cz

Zobrazení diskuse
Èo, alebo kto je Boh?
Datum:
20.02.2020  16:26
Od:
oto (anonymní u¾ivatel)
Název:
Re: Èo, alebo kto je Boh?
 
Stra¹idla pochodují mìsty! Není to vùbec nevinná zábava!

V posledních letech k nám ze západu pøichází dal¹í nové obohacení. Svátek Halloween a s ním související prùvody nejrozliènìj¹ích èarodìjnic a èertù. A èím jsou tyto masky hrùzostra¹nìj¹í a dìsivìj¹í, tím lépe! Tím je vìt¹í legrace!

Ale je to opravdu jen legrace a nic víc? Asi docela ne, proto¾e na druhé stranì se ozývají rùzní jednotlivci, ale také rùzné církve, kteøí s tìmito prùvody nesouhlasí a sepisují petice, aby je mìstské, nebo obecní úøady nepovolily. Vidí v nich toti¾ propagaci zla a temných sil.

To se samozøejmì modernímu, ateistickému a materialistickému èlovìku s jeho snahou u¾ít si dosyta nejrozliènìj¹ích zábav jeví jako nepochopitelný závan støedovìku. Jeví se mu to jako zkostnatìlá a prudérní ztráta smyslu pro humor.

Ale proto¾e materialisté a ateisté vnímají v¹echny vìci pouze povrchnì, z jejich prvoplánovì materialistického hlediska, podívejme se na danou problematiku trochu hloubìji a uka¾me si, co se ve skuteènosti skrývá pod navenek prezentovaným povrchem dobré zábavy.

V¹echny pochody a prùvody bez výjimky jsou v¾dy urèitým poselstvím a prezentují nìjakou my¹lenku. Vysílají nìjaký signál. Napøíklad socialistické prvomájové prùvody byly vyjádøením radosti a spokojenosti ze ¾ivota pod vedením komunistické strany. Ukrajinské pochody neonacistù jsou otevøeným pøihlá¹ením se k Stepanu Banderovi a k nenávisti vùèi v¹emu ruskému. Dále zde máme známé duhové pochody komunity LGBTI, upozoròující na existenci jinak sexuálnì orientovaných osob a na jejich práva. Dále máme napøíklad pochody za ¾ivot, jejich¾ úèastníci se sna¾í o mnohem intenzivnìj¹í ochranu ¾ivota u¾ pøed narozením. A mù¾eme sem zaøadit také rùzná ekologická protestní shromá¾dìní, inspirované aktivistkou Gretou Thunberg a podobnì.

Co v¹ak je urèitým spoleèným jmenovatelem v¹ech tìchto protestních shromá¾dìní, prùvodù a pochodù? Jejich úèastníci øíkají spoleènosti asi toto: "Jsme tady a máme takovýto názor. Dáváme o sobì vìdìt a tøeba s námi poèítat."

No a pøesnì to samé platí také v pøípadì rùzných prùvodù èertù a stra¹idel. ®e je to jen humor, zábava a ¾ert, je toti¾ pouze pohádku pro povrchní a prvoplánové. Naopak, povrchnost a prvoplánovost lidí, kteøí pøíli¹ neuva¾ují, je dokonale vyu¾ita k tomu, aby bylo ve spoleènosti prezentováno to, o co ve skuteènosti pod zástìrkou zábavy jde. A jde o manifestaci temných sil, které dávají spoleènosti na známost: "Jsme tady a máme své hodnoty! Dáváme o sobì vìdìt a tøeba s námi poèítat!" A podobnì, jako pøi pochodech neonacistù, také zde je aktuální skrytý podtext, vyjádøen slovy:" My jsme ti, kteøí jsou vyvolení, aby si podmanili spoleènost!"

Prùvody èertù a stra¹idel, tedy v¹echno jednoznaènì negativních bytostí, jsou reálným svìdectvím na¹í doby, která svou plytkosti my¹lení, amorálností, du¹evní prázdnotou, nectnostmi a nezøízeností vá¹ní navazuje kontakt se sobì stejnorodými, nízkými úrovnìmi univerza. A bytosti z tìchto nízkých úrovní pochodují v hrùzostra¹ných prùvodech po na¹ich mìstech a vesnicích, reprezentujíc temné síly, které se rozpínají po na¹í planetì, aby ji zcela ovládly.

Taková je tedy ¾el na¹e moderní civilizace, která inklinuje k nízkosti a temnotì, proto¾e sama je takovou. V¾dy» si jen zkusme polo¾it otázku, proè se napøíklad v na¹ich mìstech a vesnicích neorganizují pochody andìlù a rùzných svìtlých bytostí, které by pøedstavovaly ctnosti? V¾dy» pøece kromì na¹emu pozemskému oku neviditelných, temných a nízkých úrovní, zalidnìných nejrùznìj¹ími hrùzy plnými bytostmi, existují také vysoké a vzne¹ené úrovnì, obývané nádhernými, u¹lechtilými a ctnostnými bytostmi. Proè na¹emu svìtu není blí¾e toto smìøování? Proè nebere inspiraci odtud? Proè neorganizujeme prùvody tohoto druhu a tvùrci kostýmù a masek se ve své inspiraci nenapájejí do tìchto úrovní?

Proto, ¾e vrána k vránì sedá a rovný rovného si hledá! Nebo» pøeva¾ující nízkost v du¹ích nachází sympatie a stejnorodé spojení s odpovídajícími, nízkými jemnohmotnými úrovnìmi univerza.

No a je zcela samozøejmé, ¾e tento trend a toto propojení se bytostnì pøíèí lidem, kteøí si je¹tì zachovali alespoò urèitou míru u¹lechtilosti a soudnosti. Tito lidé mnohdy ne vìdomì, ale podvìdomì tu¹í, o co tu jde, a staví se proti tomu. Stavìjí se proti rozpínavosti temnoty, ovládající du¹e lidí. Stavìjí se proti prezentaci její moci a touze po expanzi, prostøednictvím pochodù padlých, nízkých a ohyzdných bytostí.

A kdy¾ jsme si u¾ objasnili, co v¹echno se skrývá za touto zdánlivì nevinnou zábavou, zkusme se je¹tì zamyslet nad tím, kde se nìco takového, jako jsou èerti vùbec vzalo?

Ka¾dému je jasné, ¾e nejde o bytosti z na¹eho svìta, èili z na¹í hrubé hmotnosti. Kromì hrubé hmotnosti v¹ak existují také rùzné úrovnì jemné hmotnosti, kam odcházejí lidské du¹e po smrti fyzického tìla.

Ka¾dý ví, ¾e lidé jsou buï dobøí, nebo zlí. Zlo na¹e du¹e zatì¾uje a dobro na¹e du¹e povzná¹í. Podle míry dobra a zla má tedy ka¾dá du¹e po odlo¾ení fyzického tìla urèitou tíhu. Èím je u¹lechtilej¹í a lep¹í, tím je tíha men¹í, a èím je du¹e zka¾enìj¹í a negativnìj¹í, tím je tíha vìt¹í.

A tak, na základì zákona duchovní tí¾e, klesají du¹e zatí¾ené nízkostí do nízkých úrovní jemné hmotnosti a naopak, du¹e, nadlehèené u¹lechtilostí stoupají do vysokých úrovní jemné hmotnosti. Tam se dále zu¹lech»ují v konání dobra a v ctnostech, aby nakonec, po dosa¾ení lidské dokonalosti, mohly vstoupit z jemné hmotnosti do vìèného, duchovního království nebeského.

K pochopení, odkud pocházejí èerti tøeba vìdìt, ¾e èím je du¹e zka¾enìj¹í a ni¾¹í, tím ohyzdnìj¹í vnìj¹í formu dostává. A naopak, èím je du¹e ctnostnìj¹í a lep¹í, tím je její vnìj¹í forma u¹lechtilej¹í a krásnìj¹í.

Potvrzení fungování této zákonitosti mù¾eme najít u¾ tady na zemi, kdy¾ napøíklad nìkdo enormním zpùsobem holduje alkoholu a jeho neøest èasem zaèíná být viditelná také na jeho vnìj¹ím vzhledu. A podobnì je to i s drogami. No a po na¹í smrti, ve svìtì jemné hmotnosti, se tato zákonitost mnohokrát znásobuje.

To znamená, ¾e jakákoliv neøest a nízkost se mnohem viditelnìji odrá¾í na vzhledu du¹evního, jemnohmotného tìla ka¾dého jednotlivce. Èím je tedy nìkdo hor¹í, tím ohyzdnìj¹í a odpudivìj¹í podobu má jeho jemnohmotné tìlo. A jde to a¾ tak daleko, ¾e lidé ztrácejí svou lidskou podobu a stávají se z nich polo zvíøecí a polo lidské, stra¹idelné a ohyzdné bytosti.

Èerti tedy nejsou ¾ádný nový a zvlá¹tní druh. Èerti jsou ve skuteènosti lidé, nelidsky znetvoøeni vlastní nízkostí.

Tentý¾ princip v¹ak platí také v pozitivním slova smyslu, proto¾e jemnohmotné tìla lidí u¹lechtilých, èestných, spravedlivých, dobrých a laskavých nabývají u¹lechtilé a vzne¹ené formy, podobající se formám andìlským.

Tak¾e aby nám bylo v¹em jasno, èerti jsou ve skuteènosti nízké, padlé a ubohé lidské du¹e, nacházející se v nízkých úrovních jemné hmotnosti. Sem se kontaktovat, sem se orientovat, odsud se inspirovat a na ná¹ svìt pøiná¹et prùvody tìchto nízkých, ne¹»astných, znetvoøených a nejrùznìj¹ími neøestmi zatí¾ených bytostí, není rozhodnì nic pozitivního. Je to jen ubohé a politováníhodné spojování se s nízkostí. Není to nic pozitivní, na co by se mìli lidé orientovat.

Lidé by se mìli orientovat spí¹e opaèným smìrem. Ne tedy dolù, ale nahoru! Ne do ní¾in, ale do vý¹in! Tam, ve vysokých úrovních jemné hmotnosti, pøebývají u¹lechtilé a ctnostné lidské du¹e, jejich¾ u¹lechtilá vnìj¹í du¹evní forma je výsledkem jejich ¾ivota v souladu s principy dobra, lásky, spravedlnosti a u¹lechtilosti. Tím smìrem by bylo ¾ádoucí se orientovat a inspirovat!

Ne tedy do ní¾in, ale k vý¹inám máme upírat svùj zrak! Odtud máme èerpat a pøiná¹et to sem dolù k nám na zemi, aby se na¹e planeta stávala stále lep¹í, a ne stále hor¹í.

http://kusvetlu.blog.cz/ ve spolupráci s M.©
Re¾im zobrazení: v¹e / strom
Zpìt na seznam diskusí

Reakce k této diskusi
Èo, alebo kto je Boh? 22.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí22.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? 23.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Òouma25.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Huml25.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Tuff26.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí29.11.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto20.12.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? Sleko¹22.12.2012
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto14.01.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto04.02.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto07.03.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? Gabriela07.03.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto28.03.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto22.04.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto16.05.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto13.06.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto09.07.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto12.08.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? Gabriela12.08.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto29.08.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto26.09.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto24.10.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto14.11.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto13.12.2013
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto09.01.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto30.01.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto24.03.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto17.04.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto12.05.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto06.06.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto01.07.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto21.07.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto18.10.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto09.11.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto13.12.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí12.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí12.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí12.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí13.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? Vo¹ouch14.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí15.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto21.09.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto16.08.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto16.11.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto14.12.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto11.01.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto01.02.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto22.02.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto19.03.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto12.04.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto10.05.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto21.06.2018
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto31.01.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto07.03.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto05.11.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto26.01.2021
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto03.06.2021
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto02.08.2021
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto04.11.2021
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto31.01.2022
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto08.07.2022
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto25.11.2022
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto24.09.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto20.08.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto21.05.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto29.03.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto26.04.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto07.06.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto02.08.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto05.09.2019
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto02.01.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto20.02.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto03.04.2020
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto01.05.2023
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto12.10.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto15.08.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto04.06.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto04.09.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto01.10.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto30.10.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto27.11.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto25.12.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto21.01.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto18.02.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto11.05.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto16.04.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto19.03.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto11.09.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto02.10.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto28.10.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto20.11.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto15.12.2014
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto09.01.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto29.01.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto23.02.2015
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto11.03.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto07.04.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto12.01.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto09.02.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto06.03.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto30.03.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto20.04.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto22.06.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto13.07.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto17.08.2017
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto15.12.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? Jiøí04.12.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto24.11.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto13.05.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? Alfons14.05.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto10.06.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto30.06.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto28.07.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto25.08.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto22.09.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto24.10.2016
Re: Èo, alebo kto je Boh? oto15.09.2017